Keresés ebben a blogban

Powered By Blogger

2011. július 27., szerda

Szárnyaló szerelem

  Ma örömteli eseménnyel indult a nap. Beszéltem szüleimmel, ez mindig öröm, majd kimentem a ház elé és egyetlen szemtanúja lehettem Fire Fly és 1UKD8 találkozásának. Bár egyetlen szemtanú voltam, azért lelkes paparadzihoz (vagy inkább mamaradzihoz?) illően lencsevégre kaptam a jeles eseményt.

  A fiatalok nagyon boldogok voltak, de az örömteli eseményre még is egy kis árnyék vetült. Fire Fly-csi kimerült. Megviselte 1UKD8-ra való hosszas várakozás.
  Este, munka után meg is látogattam Tomi unokatesóm, hogy szegény kis beteg moped fáradt akkumulátorjára gyógyiirt, helyesbiitek, akkutöltőt hozzak.
  Remélem, holnapra rendbe jön a DRÁGASÁGOM, és elvisz az iskolába :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése