Keresés ebben a blogban

Powered By Blogger

2011. június 14., kedd

Szabadság tűzpiros madara

Holnap lesz fél éve, hogy itt vagyok. Eddigi kint tartozkodásom folyamán a legtöbb gondot a közlekedést okozta. Egy-két helyet leszámiitva, a tömegközlekedésnek itt nincs nagy divatja. Még Floridában is röpke 20 perc sétával jutottam csak a buszállomás közelébe, itt Princetonban a vasútállomás, vagy egy buszmegálló megközeliitése több órányi gyaloglást jelentene az út szélén. Valakit mindig meg kell kérjek, hogy vigyen el boltba, vagy Princetonba, netán méregdrága taxit is hiivhatok. Jelentem, ennek hamarosan vége. Szabadságom egy piros kis robogó formájában testesül meg. Megvettem életem első saját járművét egy 2008-as gyártású Piaggio Vespa Fly 50-es mopedet :) Csak a papiir munkán kell gyorsan túlesni és már ki is szabadultam a kis kalitkámból. Gazdaságos és pont annyit tud, amire nekem szükségem van. PS.:  Viszonylag könnyen eladható (ami nem utolsó szempont).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése